Het streekbier uit Gistel genaamd Ghistelnoare, werd opgericht door Michael Verheyde, die naast bier brouwen ook een fitness uitbaat in Gistel. Michael kwam in 2018 met het idee om voor het 20 jaar bestaan van zijn fitnesszaak iets speciaals te doen. Als liefhebber van Belgisch speciaal bier kwam hij in contact met Hugo en Franky van Bryggja Brewery in Moerkerke.

 

De bedoeling was om dit eenmalig te doen, maar dit liep een beetje uit. Nu, bijna 4 jaar later is Michael nog steeds actief om zijn eigen biermerk op de markt te brengen en verkoopt intussen al 6 soorten. Ghistelnoare is te verkrijgen bij tal van lokale handelaars, waaronder ook Leonidas en uiteraard in zijn eigen fitness.

 

Briefing

Rebranding van een lokaal streekproduct.

  • Categorie

    Brand Identity, Packaging

  • Klant

    Arteveldehogeschool, Ghistelnoare

Proces

Concepten

Nieuwe Packaging

Before After

Brand Showcase

Zin in een samenwerking?

Back

Deze website maakt gebruik van cookies. Wat houdt dit in?